VitFAv100

نتیجه های بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در متن
Post Type Selectors
فیلتر بر اساس دسته بندی
استان گیلان
خرید و نگهداری خانه
شهر خشکبیجار
شهر رشت
گیلانگردی
متفرقه
نکات حقوقی ملک

4 مزیت داشتن خانه دوم در گیلان

ویلایی 330 متری 2 خوابه روستای بلسکله خشکبیجار - ویترین ملک

فهرست مطالب این نوشته

4 مزیت داشتن خانه دوم در گیلان

با توجه به فشارهای روز افزون شهرنشینی و شلوغی بی رویه شهرها و اعصاب خردی‎های نامتعارفی که به واسطه ازدحام جمعیت در جاهای مختلف مثل اتوبوس و مترو و تاکسی و محل کار پیش می آید، خیلی ها به فکر خروج از شهرها و خرید منزلی در جایی مثل شمال کشور می افتند.. 4 مزیت داشتن خانه دوم؛ یک یادداشت بررسی وقایع بعد از گریز از شهر شلوغتان است.

آب و هوای به شدت آلوده شهرهای بزرگ برای قشرهای مختلف سنی، ساکنین شهرهای بزرگ را در بهترین حالت به فکر مهاجرت دائمی و در حالت ایده آل برای آنهایی که نمی توانند مشاغل خود را در کلان شهرها رها کنند به فکر خرید خانه دوم برای تعطیلات در شهری کم جمعیت و خوش آب و هوا می اندازد.

و اما برسیم به 4 مزیت داشتن خانه دوم

اگر چنین ایده ای در ذهن دارید که ملک و خانه ای در شمال کشور داشته باشید که با دریا فقط 5 دقیقه فاصله داشته باشید بیاید کمی با هم بررسی کنیم چه مزایایی میتواند برای شما داشته باشد.

از تغییر منظره و آب و هوا لذت می‎برید

4 مزیت داشتن خانه دوم در گیلان ویترین ملک

دیدن هر روزه کوچه و خیابان و آپارتمانهای سر به آسمان کشیده نخراشیده روحتان را آزار میدهد؟ وسایلتان را جمع می‎کنید و در عرض چند ساعت به خانه دومتان میرسید، در کل مسیر مناظر مختلف چشم نواز را می‎بینید و آب و هوا به ناگاه تغییر میکند، برخلاف هوای یکنواخت هر روزه شهرتان، شمال ممکن است هر لحظه باران ببارد، در یک آن ابری و در آنی آفتابی می‎شود.

از دیدن جاده های آسفالت و خیابانهای بی انتهای شهر با ساختمانهای بی قواره خسته شده اید، با یک نیش گاز دل به جاده بزنید، از درخت های سر به آسمان کشیده عبور کنید و روحتان را با دیدن مناظر همیشه سبز جلا دهید.

به کنار ساحل میرسید و تنی به آب می‎زنید و خستگی های این چند مدت کار سخت را به دست های مهربان دریا می‎سپارید. واقعا چه چیزی مثل شنیدن صدای دریا میتواند چنین آرامش و انرژی ای در روحمان ایجاد کند!

یا شاید با یک رانندگی مختصر سری به کوه میزنید در آن هوای بی نظیر تکرار نشدنی با پیاده روی ممتد انرژی عضلاتتان را حسابی تخلیه میکنید. اگر نه حال دریا و نه کوه نوردی را ندارید، پنجره خانه ی شمالی خود را که باز کنید، هوای شمال و طبیعتی که چشمتان را نوازش میکند، روح و انگیزه لازم را در شما خواهد دمید.

ارزش پولتان را حفظ ‎کنید

در دوره ای که هر روز اجناس گران و گرانتر می‎شود با خرید یک خانه که هم منزل آرامش و آسایش شماست و هم حفظ ارزش مادی پولتان، یک سرمایه گذاری عاقلانه کنید. تا هر وقت که دلتان میخواهد استراحت کنید و لذت ببرید و به گردش بپردازید، هر وقت هم که به پولش نیاز داشتید ملک تان به ارزش روز بفروشید.

فرهنگهای مختلفی را تجربه کنید

حتما این شعر را شنیده اید که “بسیار سفر باید تا پخته شود خامی” وقتی دو منزل داشته باشید خواه و ناخواه تعداد مسافرت های بیشتری هم خواهید داشتید، با آدمهای مختلفی از فرهنگهای مختلفی سر و کله خواهید زد. چیزهایی خواهید آموخت، پخته تر می‎شود.

آشنا شدن با فرهنگهای مختلف ممکن است در هر سفری اتفاق بیفتد؛ اما تجربه کردن یک فرهنگ نیاز به زندگی در آن فرهنگ دارد.

وقت بیشتری با عزیزانتان بگذرانید

4 مزیت داشتن خانه دوم

فرض کنید بازنشست شده اید و با پول پس انداز خود خانه ای در شمال خریده اید، آخر هفته ها یا آخر هر ماه تمام فرزندان و نوه های خود را در آن خانه در طبیعتی باور نکردنی مهمان کنید، کاری کنید هر ماه نوه هایتان بی صبرانه منتظر فرارسیدن آخرین روز ماه و آمدن به خانه شما باشند.

بازی کردن در حیاط و کوچه و خیابان سر سبز شمال با خانه های آپارتمانی کوچک و کوچه های سنگی و خیابانهای پر ازدحامش بسیار تفاوت دارد. در کجا بیشتر خوش میگذرد؟
اگر خدای ناکرده دوباره به اجبار مجبور شوید داخل خانه خود برای مدت یک هفته، یکماه یا بیشتر زندگی کنید کدام خانه را ترجیح میدهید؟

و در آخر

هرچقدر رفاه بیشتری داشته باشید حس خوشبختی بیشتری هم خواهید داشت، به دست آوردن رفاه بیشتر برنامه ریزی میخواهد، بی گدار به آب نزنید، مشاور خوبی انتخاب کنید، یک مشاور خوب و با انصاف با شناختن منطقه و معایب و مزایای هر ملک میتواند برای شما تجربه بی نظیری از خانه دار شدن را رقم بزند.

اشتراک
اعلان ِ
guest
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات
مشاوره خرید زمین و ویلا